Font size
A-
A
A+
Site color
R
A
A
A
Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Πλευρικός πίνακας
Αρχική
Περισσότερα
Ελληνικά (el)
Ελληνικά (el)
English (en)
Συνδεδεμένος ως επισκέπτης
Σύνδεση
Αρχική
Ανάπτυξη όλων
Σύμπτυξη όλων
Έγγραφα
Τεχνητή Νοημοσύνη και Βάσεις Γνώσης
Διαλέξεις Βάσεων Γνώσης
Έγγραφα
Άνοιγμα ευρετηρίου μαθήματος
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης
Λήψη φακέλου
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ_nexpert_object_-_smart_elements
Corine_NExpert_Object_Example_LULC_VIDEOS
Corine_NExpert_Object_Example_1.mp4
Corine_Nexpert_Object_Example_2.mp4
Corine_NExpert_Object_Example_3.mp4
Elements_Environment_Manual-Marked
Smart_Elements_-_Language_Programer_s_Guide-dpamarked.PDF.pdf
Smart_Elements_-_Language_Reference-dpamarked.PDF.pdf
Smart_Elements_-_User_s_Guide-dpamarked.PDF.pdf
___nexpert_PROG.zip
kvor01.kb
Nexpert_ΕΚΦΩΝΗΣΗ.pdf
Nexpert-Object-Installation.doc
ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΒΑΣΕΙΣ ΓΝΩΣΗΣ
CORINE_LAND_COVER_MANUALS-ALL
CLC2018_Nomenclature_illustrated_guide_20190510.pdf
corine_CLC_TG_Addendum_2000.pdf
corine_part_Technical_guide--Part2_nomenclature-illustrations.pdf
Technical_guide-Part1_Methodology.pdf
COVID-19_HELPFULL-GUIDES
COVID-19-ΟΔΗΓΟΣ_ΓΙΑ_ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ_ΥΓΕΙΑΣ-1-.pdf
COVID-19-odigies_paidia-MARKED_EXPORTED.pdf
COVID-19-odigies_paidia.pdf
COVID-19-odigos_apomonosi_MARKED-EXPORTED.pdf
COVID-19-odigos_apomonosi.pdf
COVID-19-psyxiki_diaxeirisi-MARKED-EXPORTED.pdf
COVID-19-psyxiki_diaxeirisi.pdf
4569-91-12-ED-ISP-GR-trees.xls
AMATEUR-GEOLOGIST.zip
LANDFORM-INTERPRETATION-RULES.docx
Zervas-All-PIKEYS.zip
COVID19_Psychology_RULES-ARGIALAS
Θλίψη-και-Ανία-ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ-ΣΕ-ΒΑΣΗ-ΓΝΩΣΗΣ_ARGIALAS.pdf
GOVID19-Thlipsi-Ania-TEXT-Rules.mov
MAJOR
Διδακτικά_παραδείγματα
image-message-current_task-do_example
geoimg2.kb
examples.zip
forward_actioneffects_.rar
remsen6.kb
1_argialas_Object_Oriented_Repsentation-Theory.pdf
2_argialas_Object_Oriented-Repesentation-Formalization-Examples.pdf
3_argialas_OBJECT-ORIENTED-FORMALIZATION-IN-NEXPERT-OBJECT.pdf
4_argialas_OBJECT-ORIENTED-AND-RULE-BASED-REPRESENTATION-OF-LANDFORMS.pdf
dpa_AI_KBES_slides.ppt.pdf
knowledge_aquisition_dpa.ppt.pdf
MINOR
KBES-ARGIALAS-PAPERS
A Production System Model for Terrain Analysis argialas narasimhan-dpa_KKK.pdf
Argialas_Miliaresis_ISPRS5.pdf
Argialas_miliaresis_wfooter_KKK.pdf
argialas-expert-systems-kbes--in-landform-interpretation.pdf
argialas-miliaresis12-HUMAN-FACTORS-HOFFMAN.pdf
CopyofSP_paper-argialas-miliaresis-formalization-of-spatial-landform-knowledge-kbes_KKK.pdf
isprs2000_amsterdam_formalization of_KKK.pdf
TAX- Prototype Expert System for Terrain Analysis-Argialas-Narasimhan_KKK.pdf
zfg argialas95-SCANED.pdf
zfg argialas95.pdf
KBES-DIPLOMATIKES-SOME
Diplomatiki_Dragani.pdf
DIPLOMATIKI_PRAHALIAS_FINAL(1).pdf
KARATHANOS-DIPLOMATIKI.PDF
karayiannia_forest.pdf
mihelakakise_expertsystems.pdf
mouchtourisi_fuzzylogic.pdf
SPANAKIS-DIPLOMATIKI-CLIPS-KBES-TOPOGRAPHIC-MAPS.pdf
SPANAKIS-DIPLOMATIKI-NEXPERT-KBES-TOPOGRAPHIC-MAPS.pdf
W11-ARGIALAS-PIKEYS_Ontologies_DIPLOMATIKES_2020.ppt.pdf
W11-ARGIALAS-PIKEYS-KBES_DIPLOMATIKES_2020.ppt.pdf
W11-ARGIALAS-PIKEYS-KBES_NEXPERT_2020.ppt.pdf
W11-ARGIALAS-PIKEYS-KBES_Papers_2020.ppt.pdf
installation.doc
kbes paper outline msw brief.pdf
rule-structure-style.ppt.pdf
Zervas_HAGS_PhotoInterpretation_Rules.jpg
Προηγούμενη δραστηριότητα
Webex- Μαθήματος
Μεταπήδηση σε...
Μεταπήδηση σε...
Ανακοινώσεις
Webex- Μαθήματος
Douglas Way - Terrain analysis (chapters 2, 5-12)
Airphoto interpretation for terrain evaluation (chapter-04) - ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ LILLESAND AND KIEFER REMOTE SENSING AND IMAGE INTERPRETATION
Κατηγορία:Φωτοερμηνευτικά Κλειδιά
APA Dictionary of Psychology
Εισαγωγική εργασία εμπείρων συστημάτων (NEXPERT object)
Άσκηση 1: Πρώτη εργασία εμπείρων συστημάτων (NEXPERT object)
Άσκηση 2: Δεύτερη εργασία εμπείρων συστημάτων (NEXPERT object)
Άσκηση 3: Εξάσκηση σε γλώσσα python βιβλιοθήκες μηχανικής μάθησης
'Ασκηση 4: Εξάσκηση στην μηχανική Μάθηση Νο. 2
Άσκηση 5 - ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ
ΤΕΛΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
Τελική Έκθεση Υποβολής Εργασιών Τεχνητής Νοημοσύνης- Προθεσμία Υποβολής 9/7/2023
Παράδοση Εργασιών
Επόμενη δραστηριότητα
Douglas Way - Terrain analysis (chapters 2, 5-12)