Επιλογές εγγραφής

Το μάθημα αυτό ασχολείται με θέματα που αφορούν τις επιχειρήσεις και (δημόσιους) οργανισμούς στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα. Το μάθημα καλύπτει ερωτήσεις όπως οι ακόλουθες:

  • Ποια είναι τα κύρια επιχειρηματικά μοντέλα e-business?
  • Πως λειτουργεί το marketing και η διαφήμιση στον ψηφιακό κόσμο?
  • Πως πραγματοποιείται η αναζήτηση πληροφοριών στο web?
  • Πως αναγνωρίζονται τα ενδιαφέροντα και οι προτιμήσεις των χρηστών και πως χρησιμοποιούνται?
  • Πως μοντελοποιούνται οι επιχειρηματικές διαδικασίες στις οποίες βασίζεται η λειτουργία των ψηφιακών οργανισμών?
  • Πως πραγματοποιείται η διαχείριση των παραγγελιών και των σχέσεων με τους πελάτες?
  • Ποιος ο ρόλος της διαχείριση γνώσης στην νέα οικονομία έντασης γνώσης?
  • Ποιες είναι οι τάσεις στο κινητό εμπόριο (mobile commerce)?
  • Πως χρησιμοποιούνται οι νέες τεχνολογίες από τον δημόσιο φορέα και τι αλλαγές επιφέρει η χρησιμοποίησή τους?
  • Πως πραγματοποιούνται οι πληρωμές στην ψηφιακή οικονομία?
  • Πως διασφαλίζεται η ασφάλεια των ψηφιακών οργανισμών και των πελατών τους?
  • Πως αλλάζει το web με την ενεργή συμμετοχή όλο και περισσότερων χρηστών?
  • Τι είναι η συλλογική νοημοσύνη (collective intelligence) και πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί?
  • Ποιο προβλέπεται να είναι το μέλλον του web?

Το μάθημα χωρίζεται σε 11 ενότητες οι οποίες καλύπτουν ένα εύρος από θέματα σχετικά με τις παραπάνω ερωτήσεις, τόσο σε τεχνολογικό όσο και σε διοικητικό επίπεδο. Ενδεικτικά, εξετάζονται θέματα που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό επιχειρείν, τα επιχειρηματικά μοντέλα, την συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών, τον σχεδιασμό του Interface με το οποίο αλληλεπιδρούν οι χρήστες, την διαφήμιση στο διαδίκτυο, τις μηχανές αναζήτησης και την αναζήτηση πληροφοριών, τα συστήματα συστάσεων (recommender systems), τα οποία προτείνουν πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες ανάλογα με τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα των χρηστών.

Επίσης εξετάζονται θέματα σχετικά με την μοντελοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών, την διαχείριση των παραγγελιών και των σχέσεων με τους πελάτες, την διαχείριση γνώσης, το ηλεκτρονικό εμπόριο σε mobile context, την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, δημοκρατία και συμμετοχή, τις ηλεκτρονικές πληρωμές και την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο, το Web 2.0, την συλλογική νοημοσύνη και το μέλλον του Web.

Γλώσσα : el
Αυτο-εγγραφή (Σπουδαστής)
Αυτο-εγγραφή (Σπουδαστής)