Οι διδάσκοντες του μαθήματος δεν μπορούν να απαντήσουν σε x προσωπικά e-mail της μορφής "περίμενα κάτι διαφορετικό" (όπου 0 < x < 410 = οι εξετασθέντες φοιτητές). Στείλτε οπωσδήποτε mail αν δεν έχουν προσμετρηθεί οι ασκήσεις σας (όχι λόγω αντιγραφής) ή αν είναι λάθος ο τρόπος βαθμολόγησης. Διαφορετικά, περιμένετε την επίδειξη γραπτών και συμπληρώστε τη σχετική φόρμα.
Ειδικά για θέματα αντιγραφής, όπως έχουμε αναφέρει πολλάκις στο παρελθόν, συμφέρον όλων (και των φοιτητών και των διδασκόντων) είναι να περάσετε το μάθημα. Αυτό που παρατηρήθηκε φέτος, όμως, είναι πρωτοφανές και δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Οφείλεται σε πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις και δείχνει μια τάση που, αν την αφήσουμε ατιμώρητη, θα πάρει πολύ μεγαλύτερες διαστάσεις στο μέλλον. Οι μειώσεις βαθμολογίας έγιναν σε περιπτώσεις που, κατά την κρίση μας, υπήρχαν λύσεις που ήταν ίδιες πέραν κάθε αμφιβολίας.
Είναι άλλο να ρωτήσεις ένα φίλο σου (ή το ChatGPT, αν οι φίλοι σου δε σκαμπάζουν από προγραμματισμό) πώς λύνεται μια άσκηση --- όχι φυσικά στην τελική εξέταση! --- και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσεις την ιδέα που πήρες για να τη λύσεις. Τελείως άλλο είναι να κάνεις copy-paste έτοιμο κώδικα, άντε αλλάζοντας τα ονόματα των μεταβλητών. Το πρώτο το θεωρούμε θεμιτό, ασχέτως αν είναι ή όχι καλό για σας, κυρίως γιατί δεν έχουμε κανένα τρόπο να το εμποδίσουμε. Το δεύτερο ελέγχεται και τιμωρείται.
Σας παρακαλούμε, μη μας αναγκάσετε πάλι να συζητάμε τα αυτονόητα...