Μέθοδοι αξιολόγησης
Το μάθημα περιλαμβάνει την εκπόνηση ατομικών ασκήσεων και ενός ομαδικού θέματος (ομάδες 4-5 ατόμων) και Γραπτή Εξέταση (διαγώνισμα).
Τα ατομικά σχέδια θα εκπονούνται την επόμενη εβδομάδα από την ανάλυση και την ανάρτησή τους στην ιστοσελίδα του μαθήματος. Είναι δυνατή η βελτίωση της βαθμολογίας τους, μόνο εάν είναι κάτω από τη βάση για μία ακόμη φορά, στην ίδια περίοδο ή την περίοδο του Σεπτεμβρίου (μετά δεν γίνονται αποδεκτά). Τα ατομικά σχέδια θα παραδίδονται σε ημερομηνίες που θα ανακοινώνονται από τους διδάσκοντες στην ιστοσελίδα του μαθήματος (Helios).
Ο τελικός βαθμός προκύπτει από την αξιολόγηση των ασκήσεων (ατομικών και ομαδικής εργασίας) και του τελικού του διαγωνίσματος. Η συλλογική προσπάθεια εκπόνησης της μελέτης από την κάθε ομάδα, θεωρούνται από το διδακτικό προσωπικό πολύ σημαντικός παράγων της εκπαιδευτικής διαδικασίας και για το λόγο αυτό το ομαδικό θέμα μαζί με τα ατομικά σχέδια που εκπονεί υποχρεωτικά ο/η κάθε φοιτητής/φοιτήτρια στην αρχή αξιολογείται ως το 50% της όλης προσπάθειας (20% ατομικά σχέδια + 30% ομαδικά σχέδια). Το υπόλοιπο 50% προκύπτει από την ατομική προσπάθεια κάθε φοιτητή/φοιτήτριας κατά την ημέρα της γραπτής εξέτασης σε σχέδιο και στην οικοδομική (20% σχέδιο + 30% οικοδομική). Για την επιτυχία κάθε φοιτητή/φοιτήτριας στο μάθημα πρέπει ο μέσος όρος θέματος και διαγωνίσματος να είναι μεγαλύτερος ή ίσος του πέντε. Επίσης, πρέπει και ο μέσος όρος των ατομικών σχεδίων και το συλλογικό θέμα να έχουν αξιολογηθεί τουλάχιστον με τη βάση (πέντε μονάδες) και η ατομική γραπτή προσπάθεια στο κοινό διαγώνισμα να μην έχει αξιολογηθεί κάτω του 4 (ελάχιστη βαθμολογία υποχρεωτικά 1,5 από 4 στο τεχνικό σχέδιο και υποχρεωτικά 2,5 από 6 και στην οικοδομική). Σε αντίθετη περίπτωση ο/η φοιτητής/φοιτήτρια θα επαναλαμβάνει όλο το διαγώνισμα (εξετάζεται δηλαδή και στο θέμα σχεδίου και στα θέματα οικοδομικής ) στην επόμενη εξεταστική περίοδο του αυτού ακαδημαϊκού έτους. Βελτιώσεις θεμάτων που έχουν αξιολογηθεί πάνω από τη βάση σε επόμενη εξεταστική δεν προβλέπεται (κατ' εξαίρεση το Σεπτέμβριο του ίδιου έτους).
Βαθμοί θεμάτων (ατομικών και ομαδικών ) και γραπτής εξέτασης ισχύουν μόνο για το τρέχον και το αμέσως επόμενο ακαδημαϊκό έτος (περίοδοι Φεβρουαρίου Σεπτεμβρίου). Βαθμοί θεμάτων και γραπτής εξέτασης δεν θα «φυλάσσονται» για μεταφορά τους σε μεθεπόμενο ακαδημαϊκό έτος. Η αξιολόγηση για φοιτητές/φοιτήτριες μεγαλυτέρων εξαμήνων θα γίνεται με την προσκόμιση νέου θέματος και νέας εξέτασης.
Οι φοιτητές/φοιτήτριες με το παλαιό πρόγραμμα σπουδών υποχρεούνται και αυτοί στην υποβολή ατομικών σχεδίων, ομαδικής εργασίας και διαγωνίσματος.
Φοιτητές/τριες που σε επόμενη εξεταστική θέλουν να γράψουν διαγώνισμα ή να παραδώσουν εργασία ή και τα δύο, πρέπει να έρθουν υποχρεωτικά στην εξέταση και να υπογράψουν το παρουσιολόγιο. Ομοίως, για βελτίωση του γραπτού ή της εργασίας ή και των δύο, πρέπει να έρθουν υποχρεωτικά στην εξέταση και να υπογράψουν το παρουσιολόγιο, και επιπλέον να δηλώσουν στη γραμματεία ότι θα κάνουν βελτίωση.