1. Το περιεχόμενο του μαθήματος είναι ενδιαφέρον
2. Η θεωρία και οι ασκήσεις ισορροπούν και αλληλοσυμπληρώνονται
3. Η ύλη του μαθήματος μού είναι νέα (δεν την έχω διδαχθεί σε άλλα μαθήματα)
4. Η μεταδοτικότητα του διδάσκοντα Ε. ΓΙΑΚΟΥΜΗ (ενότητα υπερπλήρωσης) είναι ικανοποιητική
5. Η μεταδοτικότητα του διδάσκοντα Δ. ΧΟΥΝΤΑΛΑ (ενότητα εναλλαγής αερίων) είναι ικανοποιητική
6. Η μεταδοτικότητα του διδάσκοντα Α. ΔΟΥΚΕΛΗ (ασκήσεις εναλλαγής αερίων) είναι ικανοποιητική
7. Ο διδάσκων Ε. ΓΙΑΚΟΥΜΗΣ ενδιαφέρεται να βοηθήσει τους σπουδαστές να μάθουν και να αποκτήσουν κριτική σκέψη
8. Ο διδάσκων Δ. ΧΟΥΝΤΑΛΑΣ ενδιαφέρεται να βοηθήσει τους σπουδαστές να μάθουν και να αποκτήσουν κριτική σκέψη
9. Αισθάνομαι ότι ο διδάσκων Ε. ΓΙΑΚΟΥΜΗΣ είναι προσιτός και διαθέσιμος για επίλυση αποριών/προβλημάτων
10. Αισθάνομαι ότι ο διδάσκων Δ. ΧΟΥΝΤΑΛΑΣ είναι προσιτός και διαθέσιμος για επίλυση αποριών/προβλημάτων
11. Αισθάνομαι ότι ο διδάσκων Α. ΔΟΥΚΕΛΗΣ είναι προσιτός και διαθέσιμος για επίλυση αποριών/προβλημάτων
12. Η οργάνωση του μαθήματος με βοήθησε να καταλάβω τις βασικές έννοιες
14. Οι ασκήσεις και το υπολογιστικό θέμα υπερπλήρωσης βοηθούν στην καλύτερη κατανόηση και εφαρμογή της θεωρίας
15. Οι ασκήσεις και το υπολογιστικό θέμα υπερπλήρωσης βοηθούν στην ανάπτυξη νέας γνώσης ή/και δεξιοτήτων
16. Η οργάνωση των ασκήσεων και του υπολογιστικού θέματος είναι ικανοποιητική
18. Τα συγγράμματα που χορηγούνται με βοήθησαν στην κατανόηση του μαθήματος και στην απόκτηση δεξιοτήτων
19. Τα λοιπά βοηθήματα (ασκήσεις, εκφωνήσεις, διαφάνειες παρουσιάσεων κλπ) που χορηγούνται/αναρτώνται συνέβαλαν θετικά
20. Η διαδικτυακή πλατφόρμα του μαθήματος με υποστήριξε με επάρκεια κατά την εκπαιδευτική διαδικασία
24. Το μάθημα αυτό με ωφέλησε
25. Θα συστήνατε αυτό το μάθημα σε άλλους φοιτητές;